Séta Budapesten

2014.05.24 20:44

Egy szösz az egyik társszerkesztőmtől:

Magyarország épp Lichteinsteintől jött. Úgy érezte beszélnie kell valakivel, akit jól ismer, és Svájc húgával amúgy is jó barátságban van. Valaki hirtelen ráugrik, és rikácsoló hangon elkezd kiabálni.

-Szia, Magyarország, hogy vagy mostanság? Épp most találkoztam az exeddel.

A lány már ösztönösen előkapta a serpenyőjét és redbul módjára "szárnyakat adott" Gilbertnek. 

-Ne ordibálj te vadbarom, és nagyon remélem, hogy nem ártottál semmilyen módon sem Roderichnek. 

-Nyugi már, nem csináltam semmit. Őrült nőszemély. Amúgy mielőtt még agyonütnél, hozzád jöttem. 

Erzsébet rosszallón bámult a poroszra. 

-Nem verekedni akarok, csak neked is kijár egy kis szabadnap. Mostanában nyakig vagy a munkában, és eldöntöttem, hogy addig nem hagylak békén, míg el nem megyünk egy sétára Budapesten. 

A magyar lány hosszas gondolkozás után végül belement, és elindultak, elhaladva a zászló alatt, melyen az igényesen hímzett magyar címer virított. Elhaladtak a Vodafon előtt. 

-Ez tetszik.-Mondja Gilbert.-Olyan szép piros színe van. 

-Ez beteges. Nézd, ott egy hot-dogos! Vegyünk 2-t! 

-Oké. Bár egy kis töltött paprikának szívesebben örülnék. Utoljára akkor ettem, amikor elmentem hozzád meg Ausztriához karácsonykor. 

-Az volt az első és utolsó alkalom, hogy veled karácsonyoztam. 

-Pedig megismételhetnénk-vigyorodott el a Porosz-csak most Roderich nélkül 

-Majd ha fagy. 

-Naaa! Ne legyél már ilyen!

-Azt mondtam, hogy nem. 

-Akkor legalább a Depresszió koncertjére menjünk el. 

-Talán. 

-Akarod mondani, igen. 

-Talán!! Egy majonézes, mustáros, kecsapos hot-dogot kérek. 

-Én ugyanezt csak pirított hagymával. 

-800 ft lesz. 

Megették a hot-dogot és Gil addig győzködte Erzsébetet míg bele nem ment, és a nap végéig arra is sikerült rávenni, hogy vele karácsonyozzon.